søndag 7. februar 2010

Søndagens prosjekt!

Det er på tide å skifte ut julegardinene, og igår var jeg på Laura Ashley og kjøpte meg nye gardiner.  Jeg har også planer å skifte ut min (som dere ser!) maksimalistiske lyseskrone. Det innkjøpet var det min mann som stod for, og den har jeg holdt ut med i 13 år nå, så da er det på tide å finne et nytt hjem til den. Jeg er så vidt begynt å sy på liftgardinene..... egentlig det kjedeligste jeg vet, men, men....


Her er så langt jeg er kommet :-). Tenkte jeg skulle investere i en Koziol lampe til. Tror nok den kommer til
å passe utmerket!


Har også funnet en annet lys som jeg falt pladask for og det var dette....



Fortsettelsen av dette syprosjektet kommer i morgen!
Ha en fin søndagskveld!

1 kommentar:

  1. Gleder meg til å sjå ferdig resultat!
    Det blir nok kjempe tøft!
    har du tenkt på farger på lampene?

    SvarSlett